FLESZ - Po co nam Polski Ład?
Jak informuje Iwona Mikrut, główny specjalista ds. komunikacji społecznej w krakowskim oddziale Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad, remont nawierzchni jezdni obejmie wymianę istniejących warstw bitumicznych: warstwy wiążącej i ścieralnej. Z informacji GDDKiA wynika, że prace potrwają do 27 października.
DK7 na tym odcinku posiada dwie jezdnie dwupasowe z dodatkowymi pasami dla zjazdów i włączania, o szerokości jezdni od 7,5 do 10,5 m, lokalne chodniki o szerokości 2 m w rejonie zatok autobusowych - przypomina Iwona Mikrut.
Dla każdego z etapów wykonawca utrzyma przystanki autobusowe zlokalizowane w obrębie prac. Ruch pieszych po istniejących przejściach w rejonie prowadzonych prac odbywać się będzie przy asyście osób uprawionych do kierowania ruchem ręcznie. Prace w rejonie skrzyżowania odbywać się będą z wykorzystaniem sygnalizacji świetlnej w trybie awaryjnym. Ruchem kierować będą osoby do tego uprawnione.
Wprowadzone będzie zawężenie lewej lub prawej strony jezdni, w zależności od charakteru i miejsca prowadzenia prac.
GDDKiA podaje szczegółowy harmonogram prac
Część I
1. 27/28.09 pas prawy - frezowanie - od skrzyżowania w stronę Krakowa
2. 28/29.09. pas lewy - frezowanie - od skrzyżowania w stronę Krakowa
3. 29/30.09. pas prawy - układanie masy WMS - od skrzyżowania w stronę Krakowa
4. 30/01.09. pas lewy - układanie masy WMS - od skrzyżowania w stronę Krakowa
5. 01/02.10. pas prawy - układanie masy SMA - od skrzyżowania w stronę Krakowa
6. 04/05.10. pas lewy - układanie masy SMA - od skrzyżowania w stronę Krakowa
Etap 1-7 frezowanie – 27.09.2021 – 30.09.2021
Etap 1-7 układanie masy bitumicznej – 30.09.2021-10.10.2021
Etap 8-17 – frezowanie 11.10.2021 – 16.10.2021
Etap 8 -17 – układanie masy bitumicznej 17.10.2021- 27.10.2021
Etap 1 – pas prawy środkowy i prawoskręt – km 669+160-km 669+050
Etap 2 – pas prawy i włączenia – km 669+050 –km 668+750
Etap 3 - pas prawy – km 668+750 --km 667+904
Etap 4 – pas lewy środkowy i lewoskręt – km 669+160-km 669+050
Etap 5 – pas prawy i włączenia – km 669+050-km 668+750
Etap 6 – pas lewy – km 668+750-km 667+904
Etap 7 – bez oznakowania poziomego
Etap 8 – pas prawy km 667+904 – km 668+120
Etap 9 – pas prawy km 668+120 – km 668+882
Etap 10 – pas lewy km 667+904 – km 668+882
Etap 11 – bez oznakowania poziomego
Etap 12 – pas środkowy prawy i prawoskręt – km 668+882-km 669+050
Etap 13 – pas środkowy lewy i lewoskręt – km 668+882-km 669+050
Etap 14 – pas środkowy i prawy – km 669+050-km 669+410
Etap 15 – pas lewy – km 669+050- km 669+240
Etap 16 – pas lewy – km 669+240 – w. Modlniczka – łącznica Kraków-Katowice – pas lewy
Etap 17 – pas środkowy - km 669+240 – w. Modlniczka – łącznica Kraków- Katowice – pas prawy
Etap 18 – bez oznakowania poziomego
- Co zjeść, podróżując po Małopolsce? Oto regionalne przysmaki!
- Amerykański Rajd kantYny w gminie Wielka Wieś. Kowboje i rumaki pod maskami aut
- Wielka Wieś. Nietypowe dożynki. Korowody, wieńce, przyśpiewki na Wielkowiejskim Targu
- Piknik Rodzinny w Ojcowskim Parku Narodowym. Atrakcji nie brakowało!
- Gminne święto plonów. Przybył korowód z 13 wieńcami i przyśpiewkami
- Z wizytą w kozim gospodarstwie, czyli tam, gdzie zbierają suchy chleb
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?