Nasza Loteria NaM - pasek na kartach artykułów

Kraków: kasjerka nie sprzedała miejscówki. Pociąg był pusty. PKP InterCity przeprasza

Marcin Karkosza
Pasażerowie nie kupili miejscówek do pustego TLK Brzechwa
Pasażerowie nie kupili miejscówek do pustego TLK Brzechwa Andrzej Banaś
- To oburzające, co dzieje się w PKP - piszą pasażerowie. Jeden z naszych internautów nie sprzedano miejscówki na InterCity, pomimo że pociąg był prawie pusty. Jak się okazało, zawinił system sprzedażowy.

Podobną informację w kasie usłyszało wielu pasażerów podróżujących tym pociągiem, niezależnie od stacji, na której wsiadali. Podobna historia spotkała m.in. wszystkich podróżnych z jego przedziału. Cała sytuacja jest tym bardziej absurdalna, że pociąg objęty był całkowitą rezerwacją miejsc, a, jak twierdzi nasz internauta, jego znaczna część była wolna na całej trasie Rzeszów - Kraków.

PKP IC przyznaje, że opisana przez naszego Czytelnika historia nie powinna się zdarzyć. - Chcemy przeprosić naszego pasażera za niedogodności, na jakie został narażony w związku z tą sytuacją - mówi Beata Czeremejda z PKP InterCity.

Wszystkich pasażerów, których spotkały niedogodności w TLK Brzechwa Beata Czeremejda zachęca do złożenia reklamacji. Szczegółowa instrukcja, jak to zrobić, znajduje się na stronie internetowej www.intercity.pl.

Codziennie rano najświeższe informacje, zdjęcia i video z Krakowa. Zapisz się do newslettera!

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Wskaźnik Bogactwa Narodów, wiemy gdzie jest Polska

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na krakow.naszemiasto.pl Nasze Miasto