Stolica Małopolski stara się o organizację jednej z największych imprez sportowych na świecie. Kraków w 2022 roku ma gościć tysiące sportowców i setki tysięcy widzów z całego świata.
Czytaj: Polacy chcą olimpiady zimowej 2022 w Krakowie [raport]
W walce o możliwość organizacji ZIO stałym elementem jest marketing, którego częścią są spoty reklamowe. Łączna kwota produkcji spotu wyniosła 1,3 mln złotych, z czego 800 tys. pochłonęły emisje w Polsacie, TVN i TVN24.
W 30-sekundowym filmie można zobaczyć skoczka narciarskiego lecącego nad Starym Miastem czy bobsleistów. Całość dopełnia komentarz dwukrotnej złotej medalistki paraolimpijskiej Katarzyny Rogowiec: "Kraków 2022 - marzenia się spełniają".
W momencie gdy piszemy tę informację, obraz na Youtubie obejrzało blisko 25 tys. osób. Internauci nie pozostawili suchej nitki na spocie. Oto niektóre z komentarzy:
- "Kolejna paranoja za naszą kase..." - Jerry Dewoody
- "Nie mam pojęcia na co poszło 550 tyś przeznaczonych na produkcję 30 sekund czegoś takiego. Jak to jest w ogóle możliwe?" - Dmz248
- "Pomysł bardzo słaby, spot taki sobie, ale muzykę do niego zrobili genialną :) " - Piotr Domek
- "dno i oscypki" - 26gonzo
- "Ach więc to jest to "Cudo" za ok. 550 tysięcy zł, które będzie emitowane w tvn i polsacie za ok. 800 tys. zł. A milion na referendum "szkoda". Żenada. PS: nie zapomnijcie kliknąć Dislike" - Bartłomiej Fulanty
Jednak nie wszystkim spot nie przypadł do gustu. Są też tacy, którzy popierają ideę Zimowych Igrzysk w Polsce:
- "Jestem za. Trzymam kciuki żeby Polsce się udało zorganizowac te igrzyska!" - 7Aquilani
- "Jak zwykle najbardziej słychać przeciwników ! :) A ja jestem ZA - Kraków GO!" - thelukaszkrakow
A co Wy sądzicie o organizacji Zimowych Igrzysk Olimpijskich w Krakowie i spocie promującym to wydarzenie?
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?