Cracovia jest kolejnym klubem, który proponuje miastu reklamę na strojach swoich zawodników. Przypomnijmy, że z pakietem promocyjnym do gminy wystąpiła też Wisła Kraków, która poprzez promowanie miasta (wycenione na 2,4 mln zł rocznie - przez trzy lata) chce spłacić dług za wynajem stadionu wynoszący 4,8 mln zł.
"Logo miasta umieszczone na tylnej części koszulek piłkarzy oraz reklama miasta stanowiłyby dla państwa znakomitą okazję do promocji Krakowa i regionu nie tylko w Polsce, ale również w Europie" - zaznaczył wiceprezes Cracovii Jakub Tabisz w piśmie do prezydenta Krakowa Jacka Majchrowskiego.
Kraków. Czy miasto chce zakopać Wisłę?
Całkowity koszt oferty władze Cracovii wyceniły na 2 mln zł netto. W jej ramach miasto mogłoby się także reklamować na stadionie i lodowisku podczas meczów Cracovii, a także w trakcie tych imprez na lodzie, bandach LED, stoiskach reklamowych, poprzez emisję spotów reklamowych. Cracovia jest też gotowa reklamować miasto na bilbordach, plakatach, ulotkach, stronie internetowej oraz w kanałach social media.
WIDEO: Krótki wywiad. W Krakowie stają domki dla owadów
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?