Nasza Loteria NaM - pasek na kartach artykułów

"Kraków Cię zasmoczy". Nowa kampania turystyczna miasta. Smok wawelski w paczkomacie

Artur Drożdżak
Artur Drożdżak
W tegorocznej kampanii turystycznej skierowanej na rodzimy rynek Kraków postawił na branding paczkomatów InPost.
W tegorocznej kampanii turystycznej skierowanej na rodzimy rynek Kraków postawił na branding paczkomatów InPost. krakow.pl
Po smoku, który jeździł koleją, czas na smoka podróżującego kurierem! W tegorocznej kampanii turystycznej skierowanej na rodzimy rynek Kraków postawił na branding paczkomatów InPost. W siedmiu polskich miastach białe skrytki pokryły się kolorową grafiką z hasłem „Kraków Cię zasmoczy”, a do około 40 tysięcy użytkowników trafi specjalne zaproszenie.

FLESZ - Jest projekt zmian w kodeksie pracy

od 16 lat

Kraków stawia na kreatywność i co roku stara się różnicować nośniki reklamowe, za pomocą których prowadzi działania promocyjne na krajowym rynku turystycznym. Tym razem miasto zdecydowało się nawiązać współpracę z firmą InPost, by wykorzystać popularną sieć paczkomatów do przeprowadzenia akcji samplingowej.

23 maja w siedmiu największych miastach – Warszawie, Wrocławiu, Poznaniu, Szczecinie, Rzeszowie, Katowicach i Kielcach – rozpoczął się branding paczkomatów, a do wybranych skrytek trafiło smocze zaproszenie. Około 40 tysięcy osób wraz z oczekiwaną paczką zastanie niespodziankę – zaproszenie do spędzenia urlopu pod Wawelem, zawierające ulotkę z kalendarium letnich wydarzeń organizowanych w Krakowie oraz drobny upominek: magnes na lodówkę.

Oczywiście, wzorem lat poprzednich, krakowska oferta turystyczna pojawi się na billboardach i citylightach w największych miastach Polski, będzie też prezentowana w pociągach dalekobieżnych IC i Pendolino. Kampanii towarzyszą kreacje graficzne nawiązujące do smoczej legendy oraz kilkuodcinkowy film viralowy opowiadający o perypetiach owieczki Janiny, która wybiera na urodziny smoka wawelskiego i z determinacją godną pochwały pokonuje kolejne przeszkody. Zaproszenie do Krakowa popłynie z mediów tradycyjnych: prasy, radia i telewizji. Kontynuowana będzie też międzymiastowa współpraca promocyjna z Sopotem i Gdynią.

W 2021 r. Kraków zapraszał turystów m.in. poprzez branding dwóch lokomotyw PKP Intercity, co spotkało się z bardzo pozytywnym odbiorem i przyniosło miastu branżowe wyróżnienia, m.in. Róża Regionów w kategorii najlepsze projekty promujące gminy, miasta i regiony.

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wideo

Materiał oryginalny: "Kraków Cię zasmoczy". Nowa kampania turystyczna miasta. Smok wawelski w paczkomacie - Gazeta Krakowska

Wróć na krakow.naszemiasto.pl Nasze Miasto