- Po bardzo dobrych miesiącach wakacyjnych także we wrześniu odnotowaliśmy znakomity wynik - podkreśla Jan Pamuła prezes Kraków Airport. - Każdego dnia września obsługiwaliśmy co najmniej 10 tysięcy pasażerów, a najbardziej „zajęty” dzień to ponad 14 tysięcy pasażerów w ciągu doby. Jest to możliwe dzięki ścisłej współpracy służb lotniskowych z generalnymi wykonawcami odpowiadającymi za rozbudowę terminalu i inwestycje w strefie operacyjnej lotniska.
We wrześniu największe wzrosty wśród przewoźników operujących z Kraków Airport odnotowali Ryanair (+30 tys. pasażerów), Air Berlin (+7 tys. pasażerów) i easyJet (+5 tysięcy pasażerów).
Od początku roku krakowskie lotnisko obsłużyło łącznie 2 791 499 pasażerów, o 4% więcej niż w r. 2012.
Codziennie rano najświeższe informacje, zdjęcia i video z regionu. Zapisz się do newslettera!
Strefa Biznesu: Zwolnienia grupowe w Polsce. Ekspert uspokaja
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?