- Inspiracją do powstania kampanii "Kiedy 1+1=3" były niepokojące statystyki dotyczące nieodpowiedzialnych zachowań seksualnych młodych ludzi, a także niedostateczna wiedza o antykoncepcji w Polsce – napisali organizatorzy akcji. Według badań CBOS młodzi ludzie uważają, ze ich wiedza na temat życia seksualnego jest niewystarczająca. Czerpią ją przede wszystkim od rówieśników, z internetu, a następnie od nauczycieli, podczas gdy najważniejszymi źródłami tej wiedzy powinni być kolejno rodzice, szkoła i lekarze.
- Młodzież poszukuje informacji na temat życia seksualnego i antykoncepcji, gdy rodzice nie są w stanie jej zapewnić. Dlatego celem Miesiąca Świadomego Rodzicielstwa i kampanii "Kiedy 1+1=3" jest edukacja – powiedziała nam Magdalena Bober z firmy Gedeon Richter Marketing Polska, która przygotowuje akcję.
Dlatego też w najbliższą sobotę, 30 maja w godzinach 12-16, na Małym Rynku będzie można skorzystać z porad ekspertów ginekologa Katarzyny Pośpiech oraz edukatora seksualnego i doradcy rodzinnego Małgorzaty Polaskiej. Parom, które świadomie planują rodzinę porad udzielą Agnieszka Kucz i położna Aleksandra Mrozowska z krakowskiej Szkoły Rodzenia i Pielęgnacji Noworodka „Prima Mama”.
Rozdawana będzie również broszura na temat antykoncepcji, zaplanowane są też gry edukacyjne. Cały program znajdziecie na naszej stronie w Dzieje się. Kolejne akcje edukacyjne w ramach kampanii odbędą się w: Katowicach (6 czerwca), Kielcach (13 czerwca) i Rzeszowie (20 czerwca).
Wydarzy się: Kino | Koncerty | Teatr | Sport | Wystawy | Imprezy | Kabaret | Festiwal |
Strefa Biznesu: Rewolucyjne zmiany w wynagrodzeniach milionów Polaków
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?