Nasza Loteria NaM - pasek na kartach artykułów

Hotelowa ekspansja Orbisu w Małopolsce. Nowe hotele najpierw w Krakowie i Nowym Targu

Piotr Ogórek
Hotel Mercure w Krakowie
Hotel Mercure w Krakowie Fot. materiały prasowe
Hotelarska firma Orbis rusza z ekspansją w Małopolsce. Nowy hotel buduje się już w Krakowie. Umowę podpisano też na obiekt w Nowym Targu. A to dopiero początek.

W Krakowie Orbis podpisał umowę franczyzy z właścicielem hotelu Santorini przy ulicy Bulwarowej. Nowy hotel, już pod marką ibis Styles, zostanie znacznie rozbudowany. Obiekt będzie liczył 120 pokoi. Jego przebudowa już się zaczęła, a zakończyć ma się w 2020 roku.

- To hotel skierowany do klienta biznesowego, ale z uwagi na potencjał rekreacyjny Nowej Huty, także do klienta turystycznego – zaznacza Jacek Stasikowski, dyrektor ds. rozwoju Grupy Hotelowej Orbis na Polskę.

Podobnych rozmiarów hotel (106 pokoi), również ibis Styles, powstanie w Nowym Targu przy ulicy Kolejowej. Umowę franczyzy z inwestorem już podpisano. Prace mają się zacząć jeszcze w tym roku, a obiekt ma być gotowy również w 2020 roku. 

Orbis prowadzi szereg rozmów na temat lokalizacji kolejnych hoteli działających pod markami grupy AccorHotels w Tarnowie, Olkuszu, Krynicy, Szczawnicy, Zakopanem, Wieliczce, Wadowicach, Myślenicach i Niepołomicach.

- To rozmowy na temat konkretnych marek, ale na razie nie możemy podać więcej szczegółów – zaznacza Jacek Stasikowski. Więcej hoteli pojawi się także w Krakowie. - W najbliższych miesiącach powinniśmy mieć podpisaną kolejną umowę. Szukamy lokalizacji pod naszą markę aparthotelową Adagio, jak również pod marki z średniego segmentu – Novotel i Mercure oraz z segmentu premium i luksusowego – Sofitel, Pullman, M Gallery – wyjaśnia Jacek Stasikowski.

Hotele ibis Styles w Krakowie i Nowym Targu będą działać na zasadzie franczyzy. - Ale mocno promujemy też umowy o zarządzanie. To rozszerzenie franczyzy – bierzemy odpowiedzialność za prowadzenie hotelu, za rekrutację, jego wyniki operacyjnei wszystko co się wiążę z codziennym prowadzeniem hotelu. Do tego sprzedaż, marketing, bezpośrednie kanały dystrybucji i natychmiastowa widoczność w sieci i mediach społecznościwych. Zdejmujemy inwestorowi problem z głowy – zaznacza Jacek Stasikowski.

Jak podkreśla, Orbis zna się na prowadzeniu hoteli – sam jest zarówno inwestorem jak i operatorem ponad 70 hoteli w Polsce, więc oferuje umowę, która zdobywa polski rynek. - Sieci, z którymi konkurujemy nie są w stanie zaoferować takiego efektu skali czy też ekspertyzy w zakresie norm europejskich w budowaniu i prowadzeniu hoteli jak Orbis i grupa AccorHotels. Ponadto, inwestorzy doceniają rozbudowany i skuteczny program lojalnościowy Le Club AccorHotels oraz fakt, iż blisko 65% rezerwacji dokonywanych w hotelach działających pod markami AccorHotels jest generowanych przez bezpośrednie kanały dystrybucji. Hotel pod marką Mercure czy ibis to też dostęp do klienta korporacyjnego. To jest duża przewaga – dodaje.

ZOBACZ KONIECZNIE:

WIDEO: Poważny program - odc. 23: Doskonały pomysł krakowskiego urzędnika

Autor: Gazeta Krakowska, Dziennik Polski, Nasze Miasto

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Kto musi dopłacić do podatków?

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na krakow.naszemiasto.pl Nasze Miasto