Cracovia, śladem innych klubów piłkarskich, chce mieć napój, który ma stać się materiałem promocyjnym. Pomysłodawcy projektu nie zdradzają daty wejścia napoju na rynek. Wiadomo jednak, że przypuszczalnie ma on kosztować ok. 2,5 zł, a jego dystrybucja ograniczona będzie na początku do Małopolski.
Dodatkowym elementem kampanii promocyjnej jest konkurs na nazwę produktu i projekt opakowania, w którym może wziąć udział każdy kibic.
Nagrodą w konkursie jest 50 puszek napoju, koszulka i spotkanie z ulubionym piłkarzem. Projekty można kierować na adres [email protected] do 3 października.
Wywiad z prezesem Jagiellonii Białystok Wojciechem Pertkiewiczem
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?