Nasza Loteria NaM - pasek na kartach artykułów

Cracovia chce energetyzować kibiców

Mickey Mousoleum
Mickey Mousoleum
Krakowski klub zamierza wprowadzić na rynek własny napój energetyczny.

Cracovia, śladem innych klubów piłkarskich, chce mieć napój, który ma stać się materiałem promocyjnym. Pomysłodawcy projektu nie zdradzają daty wejścia napoju na rynek. Wiadomo jednak, że przypuszczalnie ma on kosztować ok. 2,5 zł, a jego dystrybucja ograniczona będzie na początku do Małopolski.

Dodatkowym elementem kampanii promocyjnej jest konkurs na nazwę produktu i projekt opakowania, w którym może wziąć udział każdy kibic.

Nagrodą w konkursie jest 50 puszek napoju, koszulka i spotkanie z ulubionym piłkarzem.  Projekty można kierować na adres [email protected] do 3 października.

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Wywiad z prezesem Jagiellonii Białystok Wojciechem Pertkiewiczem

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na krakow.naszemiasto.pl Nasze Miasto