Emisja nowego spotu reklamowego została przygotowana w dwóch, dwutygodniowych etapach. Pierwszy ruszy już 1 czerwca, a drugi od 14 września. Tym razem nacisk postawiono na stosunek odwiedzających Kraków biznesmenów do miasta, nie zaś jak w poprzednim spocie, na główne atrakcje turystyczne.
Widz zobaczy teraz parę bohaterów, którzy w Krakowie znaleźli się służbowo i pod wpływem jego uroku starają się zrobić wszystko, by pobyt ten wydłużył się, jak to tylko możliwe. Czy taka droga promocji okaże się skuteczna, pokaże czas. Spot emitowany będzie przez cztery tygodnie, 139 wyświetleń, prime time 65 proc.
Specjalny baner reklamujący kampanię Krakowa w CNN pojawi się na stronie www.krakow.pl oraz na stronie CNN International z ilością 2 050 000 wyświetleń po raz pierwszy ukierunkowanych na Stany Zjednoczone oraz na region EMEA. Koszt kampanii wyniesie 160 000 USD netto.
Daty emisji obu części reklamy nie zostały wybrane przypadkowo. Pierwsza przypada na okres, w którym emitowany będzie specjalny, dwutygodniowy program "The New Poland", a druga przypada na okres, w którym potencjalni turyści podejmują decyzje o kierunku swoich jesiennych podróży.
Wskaźnik Bogactwa Narodów, wiemy gdzie jest Polska
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?