W Liszkach pod Krakowem powstanie centrum biurowo-logistyczne ? teren pod tę inwestycję wykupiła spółka Intersport, działająca w Polsce od jesieni 2005 r. Firma zamierza zwiększyć swój udział w rynku z obecnych 8 proc. do poziomu 20-30 proc.. przede wszystkim poprzez dynamiczny rozwój sieci salonów sportowych. Dziś znajdują się one w największych miastach Polski, także w Krakowie (CH Zakopianka, CH Plaza, Galeria Krakowska).
Intersport zajmuje się sprzedażą detaliczną markowego sprzęu sportowego ze średniej i wyższej półki cenowej spośród najlepszych marek zagranicznych i krajowych, dobrze rozpoznawanych przez klientów.
Podstawowe elementy strategii rozwoju firmy to, poza otwieraniem nowych salonów w prestiżowych punktach miast, kształtowanie najlepszej oferty asortymentowej, zwiększenie dostępności usług serwisu narciarskiego, rowerowego i tenisowego ? ciągła poprawa jakości obsługi klientów.
- Klient ma wyjść z naszego sklepu zadowolony, ma kupić nie najdroższe narty, jakie mamy lecz optymalnie dobrane do jego możliwości oraz doświadczenia na stoku - mówi Artur Mikołajko, prezes Intersport Polska SA oraz instruktor narciarstwa.
Zastrzeż PESEL - Pismak przeciwko oszustom
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?