Nasza Loteria NaM - pasek na kartach artykułów

2009 rok okiem konsumenta

Kini
Kini
W minionym roku u miejskiego rzecznika praw konsumentów klienci najczęściej składali skargi dotyczące usług telekomunikacyjnych, bankowych oraz remontowo-budowlanych.

Reklamowali również usługi dostawców energii elektrycznej, prądu, gazu,
wody, a także m.in. usługi motoryzacyjne, turystyczno-hotelarskie czy pralnicze.

Skargi dotyczyły także sprzedaży obuwia, artykułów wyposażenia wnętrz, materiałów budowlanych, telefonów komórkowych oraz sprzętu RTV i AGD. Zdarzały się też zażalenia na nieuczciwych deweloperów.

Rzecznik złożył w minionym roku 19 wniosków o ukaranie przedsiębiorców oraz sporządził 43 pozwy do sądów powszechnych. Złożył ponadto 71 wniosków w ramach postępowania w sprawie o wykroczenia.


Dodajmy, że pracownicy biura miejskiego rzecznika konsumentów w Krakowie
przyjmują w siedzibie przy al. Powstania Warszawskiego 10
, I piętro, box 72.

Biuro czynne jest od poniedziałku do piątku w godzinach od 7.40 do 15.30 - nie jest konieczne ustalanie terminu wizyty. Do Punktu Konsultacji Prawnych można zgłaszać się osobiście, telefonicznie (012 61 69 231, 012 61 69 232) i mailowo:
[email protected].

Rzecznik przyjmuje ponadto na dyżurach w siedzibach Rad Dzielnic Miasta Krakowa oraz w siedzibie Starostwa Powiatowego w Krakowie, al. Słowackiego 20. W 2010 roku planuje przeprowadzenie dyżurów na terenie poszczególnych gmin powiatu krakowskiego.






emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Strefa Biznesu: Rewolucyjne zmiany w wynagrodzeniach milionów Polaków

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Wróć na krakow.naszemiasto.pl Nasze Miasto