MKTG NaM - pasek na kartach artykułów

Wypromujmy razem Kraków!

Informacja prasowa
Andrzej Banaś
W Krakowie rusza akcja społeczna „Skarbonka pomysłów dla miasta Krakowa”. Inicjatywa ma na celu zidentyfikowanie i wdrożenie działań z zakresu promocji 
i rozwoju oferty kulturalno-rozrywkowej miasta, na których najbardziej zależy jego mieszkańcom. Akcja wystartuje 20 sierpnia br. na Rynku Głównym i potrwa 
do 18 września br. Projekt organizowany jest przez Urząd Miasta Karków 
oraz firmę Skandia Życie TU S.A.

Mieszkańcy Krakowa będą mogli przedstawić swoje pomysły w czterech kategoriach:

impreza sportowa lub kulturalno-rozrywkowa, jakiej brakuje w Krakowie 
i która by promowała kulturę miasta na cały świat;
hasło promocyjne dla Krakowa, odzwierciedlające jego walory kulturowe, klimat, potencjał oraz unikatowość;
lista 10 miejsc w Krakowie (poza głównymi atrakcjami turystycznymi miasta), które najlepiej oddają krajobraz kulturowy Krakowa i które koniecznie trzeba zobaczyć;
pomysł na nietuzinkowe sposób czerpania przyjemności z oferty kulturalnej Krakowa, przy wykorzystaniu własnych oszczędności.

Najlepsze propozycje zostaną wyłonione po zakończeniu konkursu. O wyborze zadecyduje oryginalność i kreatywność pomysłów oraz ich przydatność dla społeczności lokalnej i turystów.

Zgłoszenia konkursowe będzie można złożyć w czasie imprezy inaugurującej akcję, która odbędzie się na Rynku Głównym 20 sierpnia br. w godzinach 10:00-18:00. Specjalna skarbonka pomysłów zostanie przeniesiona na Mały Rynek, gdzie pozostanie do 18 września br. Pomysły będzie można przesyłać również za pośrednictwem strony www.skarbonka-pomyslow.pl

„Poprzez zabawę chcemy zmobilizować lokalną społeczność do współtworzenia miasta, do myślenia o jego przyszłości. Mieszkańcy, żyjąc i działając na co dzień 
w obrębie metropolii, sami najlepiej wiedzą, co jest dla nich ważne i w jaki sposób chcieliby, aby był postrzegany ich ukochany Kraków” – mówi Paweł Ziemba, Prezes Zarządu Skandia Życie TU S.A. „Nasza firma jest związana z Krakowem od ponad pięciu lat. Aktywnie angażujemy się w przygotowania największych imprez sportowych organizowanych we współpracy z lokalnymi władzami, takich jak: Tour de Pologne, Skandia Maraton Lang Team, Cracovia Maraton czy Bieg Trzech Kopców. Zależy nam, aby wraz z innymi wydarzeniami kulturalno-rozrywkowymi współtworzyły niepowtarzalną atmosferę Krakowa i promowały miasto, zarówno w Polsce, jak i za granicą” – dodaje Paweł Ziemba, Prezes Zarządu Skandia Życie TU S.A.

Zwycięzców konkursu „Skarbonka pomysłów dla miasta Krakowa” wyłoni jury, biorąc pod uwagę m.in. oryginalność, kreatywność pomysłów oraz ich przydatność dla społeczności lokalnej i turystów. Na autorów najlepszych pomysłów w każdej z kategorii czekają atrakcyjne nagrody.

Konkurs „Skarbonka pomysłów dla miasta Krakowa” trwa od 20 sierpnia 
do 18 września 2012 r.

Każdy z uczestników konkursu może wypełnić tylko jeden formularz rejestracyjny, przedstawiając maksymalnie jeden pomysł w każdej kategorii.


Codziennie rano najświeższe informacje, zdjęcia i video z regionu. Zapisz się do newslettera!

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Strefa Biznesu: Inflacja będzie rosnąć, nawet do 6 proc.

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na krakow.naszemiasto.pl Nasze Miasto