Dodaj ocenę firmy

Oddział Kliniczny Kliniki Urologii, Kraków, ul. Grzegórzecka 18, telefon

tel:
(12) 424 79 50
fax:
(12) 422 92 44
www:
http://www.su.krakow.pl/htm/kliniki/13.htm
Zobacz na mapie

Całodobowy punkt informacji: (012) 424-70-00

Telefony kontaktowe:
Sekretariat: (12) 424-79-50, 421-08-30, fax 422-92-44
Sekretariat Ruchu Chorych: (12) 424-79-60
Rejestracja Poradni Przyklinicznej: (12) 424-79-60
Poradnia Przykliniczna: (12) 424-79-59
Dyżurka Lekarska: (12) 424-79-58
Dyżurka Pielęgniarek: (12) 424-79-56, 424-79-57

Zgłoś błąd

Podsumowanie ocen użytkowników:

  • 2.1/5
    w kategorii:
    szpitale i kliniki
    • 1.5 ocena ogólna:
    • 3 jakość usług:
    • 3 ceny usług:
    • 1 obsługa klienta:
    • 2 lokalizacja:
  • 1.5/5
    w kategorii:
    przychodnie
    • 1 ocena ogólna:
    • 1.3 jakość usług:
    • 1.5 ceny usług:
    • 1 obsługa klienta:
    • 2.5 lokalizacja:

Opinie (6)

  • 1/5
    w kategorii:
    przychodnie
    • 1 ocena ogólna:
    • 1 jakość usług:
    • 1 ceny usług:
    • 1 obsługa klienta:
    • 1 lokalizacja:

    "burdel"

    Totalny syf nieporozumienie na wizyte czeka sie 6 godzin zeby "lekarz" znalazl dla ciebie pol minuty cala obsluge wraz z tymi lekarzami do cyrku wyslac chyba ze cyrk maja w piwnicy bo tam sie ukrywaja jednym slowem tragedia!!!!!!

    • Termin skorzystania z usługi: 10.02.2016
    • Czy polecam innym: nie
    • Autor: kris (gość)
    • wprowadzono 2016-02-10 14:16:28
  • 1.4/5
    w kategorii:
    szpitale i kliniki
    • 1 ocena ogólna:
    • 3 jakość usług:
    • 1 ceny usług:
    • 1 obsługa klienta:
    • 1 lokalizacja:

    totalne nieporozumienie

    nie polecam,dzwoniłem od 8.00 do 14.00 nikt nie odbiera .totalna porazka,nigdy nie spotkałem sie z taką placówką,a juz myslałem ze przekonam sie do nich poniewaz pobyt na oddziale nie nalezał do przyjemnych,szkoda tylko ze cała reszta psuje opinie tym którzy naprawde chcą pomóc ,

    • Termin skorzystania z usługi: wrzesien 2015
    • Czy polecam innym: nie
    • Autor: garu (gość)
    • wprowadzono 2015-09-28 13:55:53
  • 1.2/5
    w kategorii:
    przychodnie
    • 1 ocena ogólna:
    • 1 jakość usług:
    • 1 ceny usług:
    • 1 obsługa klienta:
    • 2 lokalizacja:

    Szacunek - tu go nie znajdziesz

    Na ostrym dyżurze zostałam zaproszona przez lekarza do kontrolnej wizyty.niestety termin wyznaczony w rejestracji okazał się kosmiczny! Chciałam tylko zapytać lekarza o ewentualny bliższy.Okazało się,że można z nim rozmawiać tylko przez portiera! Czekałam prawie 5 godz. aby zamienić jedno zdanie!!! Na koniec portier kazał mi iść do domu bez słowa przepraszam !Jeśli nie miał czasu, to po prostu powinien to wyrazić. Na pewno już tam nie wrócę.Pozdrawiam lekarza M. Z.

    • Czy polecam innym: nie
    • Autor: eli007 (gość)
    • wprowadzono 2014-09-09 08:38:01
  • 1.8/5
    w kategorii:
    przychodnie
    • 1 ocena ogólna:
    • 1 jakość usług:
    • 3 ceny usług:
    • 1 obsługa klienta:
    • 3 lokalizacja:

    Masakra

    Totalna masakra. Przychodnia przyszpitalana to jakaś kompletna porażka. Ludzie, w większości starsze osoby, czekają całymi dniami na zatłoczonym korytarzu jak zwierzęta, bo nikt nie potrafi zorganizować przyjęć na wyznaczone godziny. Nie da się dodzwonić żeby umówić wizytę u anestezjologa. Przez 3 dni dzwoniłem po kilkadziesiąt razy dziennie i nikt nie odbierał. Totalne zoo z najmroczniejszych czasów PRLu, ale nie ma się co dziwić, bo ekipa tam pracująca wtedy wychowana nie umie nic więcej.

    • Termin skorzystania z usługi: 04.09.2014
    • Czy polecam innym: nie
    • Autor: Marcin Kruszelnicki (gość)
    • wprowadzono 2014-09-04 09:55:26
  • 1.8/5
    w kategorii:
    przychodnie
    • 1 ocena ogólna:
    • 2 jakość usług:
    • 1 ceny usług:
    • 1 obsługa klienta:
    • 4 lokalizacja:

    Ta przychodnia to wielkie nieporozumienie

    Fatalna organizacja. Panie w rejestracji bardzo nieprzyjemne wręcz zatrzaskują drzwi przed nosem. Na lekarza czeka się 3 godziny - to i tak krótko. Pytam, dlaczego pacjenci, którzy nie są pierwszy raz i mają terminy do lekarza nie mają już kartotek u lekarza tylko każdorazowo muszą stać godzinę do rejestracji? Dlaczego lekarz, który ma przyjmować w danym dniu pacjentów w przychodni, nie siedzi na tyłku i nie przyjmuje tylko ciągle biega a pacjent czeka od 3-4 godzin na wizytę?

    • Termin skorzystania z usługi: termin dostałem dzisiaj na kwiecień przyszłego roku. CHORE!
    • Czy polecam innym: nie
    • Autor: Pacjent od 2 lat (gość)
    • wprowadzono 2014-07-03 16:26:33

Korzystamy z cookies i local storage.

Bez zmiany ustawień pliki są zapisywane na urządzeniu. Więcej przeczytasz tutaj.