Zadzwoniłam do Urzędu Miasta Krakowa na os. Zgody 2, aby dowiedzieć się o formalności związane z wyrobieniem nowego dowodu osobistego. Osoba pracująca na centrali, która odebrała mój telefon, była niezwykle nieuprzejma. Gdy zwróciłam uwagę, że nie życzę sobie takiego traktowania, pracownik urzędu jeszcze na mnie nakrzyczał. Nie wydaje mi się, aby był to właściwy sposób traktowania petentów - zauważa Czytelniczka.
- Sprawdzimy wnikliwie tę uwagę. Jeżeli sprawa wyglądała tak, jak opowiedziała to interweniująca kobieta, dołożymy wszelkich starań, aby podobna sytuacja już nigdy się nie zdarzyła - wyjaśnił Filip Szatanik, kierownik biura prasowego Urzędu Miasta Krakowa.
Wybory samorządowe 2024 - II tura
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?