Nasza Loteria NaM - pasek na kartach artykułów

Wisła Kraków ruszyła ze sprzedażą rocznych karnetów. Promuje to w ciekawy sposób

Redakcja
Wojciech Matusik
Co prawda nie jest jeszcze znany dokładny terminarz ekstraklasy na sezon 2019/2020, ale Wisła Kraków już ruszyła ze sprzedażą karnetów. Na razie rocznych abonamentów. „Biała Gwiazda”, żeby zachęcić kibiców do nabywania abonamentów, uruchomiła też specjalną kampanię reklamową pod hasłem „Zróbmy kolejny krok. Ja zostaję. A Ty?”

Ceny całorocznych karnetów na mecze Wisły są mocno zróżnicowane. Te najdroższe kosztują 725 złotych, najtańsze, na sektor rodzinny, 285 złotych plus 18 złotych za każde dziecko.

Wisła bardzo dobrze przygotowała się do sprzedaży karnetów, stwarzając swoim kibicom różne rozwiązania, które mają ułatwić kupowanie abonamentów. Można np. płatność rozłożyć na raty. Duża zniżkę, bo aż 30 procent, otrzymają osoby, które wcześniej miały już karnety, a teraz zechcą przedłużyć swój abonament. Są też zniżki dla posiadaczy Krakowskiej Karty Rodzinnej 3+. Będą również takie możliwości, jak zmiana miejsca na stadionie przed poszczególnymi meczami, czy przekazanie swojego karnetu innej osobie, jeśli dany kibic nie będzie mógł pójść na konkretny mecz. Tak jak wiosną, Wisła sprzedaje również bony karnetowe, które można wykupić, a później przekazać osobom, których nie stać na kupno abonamentów.

Ciekawie wygląda również kampania reklamowa, przygotowana przez Wisłę. Tak naprawdę ruszyła ona już z chwilą podpisywania kontraktów z nowymi piłkarzami, którzy trafiają do zespołu „Białej Gwiazdy”, czy przy przedłużaniu umów z innymi. Przy prezentacji Davida Niepsuja, Michała Maka i Rafała Janickiego oraz przedłużaniu kontraktów przez Rafała Boguskiego i Vullneta Bashę, powstawały krótkie filmiki, które łączyło hasło na koniec. Np. „Rafał Boguski zostaje w Wiśle. A Ty”, czy „Michał Mak gra z Wisłą. A Ty?”

Teraz Wisła zaprezentowała nieco dłuższy film, który ma grać na emocjach kibiców. Główne role w nim grają trener Maciej Stolarczyk i Jakub Błaszczykowski. Przypomniane są w nim dramatyczne dni, jakie przeżywała Wisła na początku roku, a następnie emocje, jakie towarzyszyły wiosennym spotkaniom przy ul. Reymonta. Całość kończy wyraźna zachęta do kupowania karnetów na mecze „Białej Gwiazdy”.

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wideo

Materiał oryginalny: Wisła Kraków ruszyła ze sprzedażą rocznych karnetów. Promuje to w ciekawy sposób - Gazeta Krakowska

Wróć na krakow.naszemiasto.pl Nasze Miasto