System zarządzania jedną kolejką od kwietnia był testowany na dworcu Warszawa Centralna, teraz czas na Kraków. Pilotażowy program potrwa miesiąc.
Spółka poszukuje rozwiązań usprawniających sprzedaż biletów, zwłaszcza, że zbliża się gorący na dworcach okres wakacyjny. Test w stolicy pokazał ok. 16 proc. wzrost efektywności obsługi pasażerów
- System został pozytywnie oceniony zarówno przez naszych klientów, jak i pracowników kas. Po obiecujących wynikach pilotażu zdecydowaliśmy, że rozwiązanie zostanie wykorzystane również na tych dworcach, które notują duży przepływ podróżnych. Od czwartku 27 czerwca z jednej kolejki korzystać będą pasażerowie z Krakowa - zapowiedziała Zuzanna Szopowska, rzecznik PKP Intercity S.A.
System zakłada, że do dziesięciu okienek kasowych obowiązywać będzie jedna kolejka, a klienci będą kierowani do kasy za pomocą numerków.
Jak Wam się podoba pomysł jednej kolejki po bilet? Będzie szybciej?
Strefa Biznesu: Dlaczego chleb podrożał? Ile zapłacimy za bochenek?
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?