Mobilny punkt obsługi klienta MPEC to specjalny namiot informacyjny, w którym krakowianie mogą dowiedzieć się jak wymienić piec węglowy na ogrzewanie ekologiczne. Stanowiska mobilne uruchamiane są w tych rejonach Krakowa, gdzie zinwentaryzowane zostały czynne paleniska węglowe, a równocześnie znajdują się one blisko wybudowanej infrastruktury MPEC.
Podłączenie budynków do miejskiej sieci w takich obszarach nie wymaga rozbudowy rurociągów, a jedynie wykonania przyłącza i instalacji węzła cieplnego wewnątrz budynku. Przyłącze oraz montaż węzła cieplnego jest finansowane przez MPEC, natomiast na instalację wewnętrzną właściciel budynku może uzyskać dofinansowanie w Urzędzie Miasta Krakowa w ramach Programu Ograniczenia Niskiej Emisji.
Trzeci mobilny punkt obsługi zostanie uruchomiony dla mieszkańców ul. Długiej od nr 76 do nr 86, Żuławskiego, Kolberga i Heclów, gdzie funkcjonuje 170 palenisk węglowych.
Stop agresji drogowej. Film policji ze Starogardu Gdańskiego
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?