Autorzy projektu piszą, że są "głęboko przekonani, że możliwe jest jednoczesne zwiększenie przepustowości ulicy, zwiększenie liczby miejsc parkingowych, dodanie mnóstwa zieleni, wygodnych dróg rowerowych i szerokich chodników". Proponują następujący podział ulicy:
- centralnie położony pas tramwajowy o szerokości 7,5 m;
- dwa pasy ruchu o szerokości około 3 metry każdy plus dwa pasy do parkowania o szerokości 2,5 m każdy;
- dwukierunkowa droga rowerowa o szerokości 2,5 m, umiejscowiona po północnej stronie ulicy;
- chodniki o szerokości około 4,5 m oraz 5,5 m.
Przeczytaj więcej o projekcie na www.gazetakrakowska.pl
**Więcej na stronie
Aleja Mogilska, a także na
profilu "Aleja Mogilska" w serwisie Facebook.**
Stop agresji drogowej. Film policji ze Starogardu Gdańskiego
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?