Nasza Loteria NaM - pasek na kartach artykułów

Kraków. Problem z biletomatem i kontrolerami

Karolina Gawlik
Niesprawny biletomat i nieżyczliwi kontrolerzy byli przyczyną stresującego dla Czytelniczki  zajścia w autobusie nr 744.
Niesprawny biletomat i nieżyczliwi kontrolerzy byli przyczyną stresującego dla Czytelniczki zajścia w autobusie nr 744. fot. Anna Kaczmarz
Pani Anna miała nieprzyjemną sytuację z biletomatem i kontrolerami w rolach głównych, jadąc autobusem linii 744 w kierunku al. Przyjaźni. Automat w momencie kupowania biletu wyświetlił komunikat, że jest nieczynny. Kobieta jechała z koleżanką, która miała zapasowy bilet, więc jej go oddała. Problem w tym, że kasowniki zostały zablokowane. Autobus nie przejechał nawet połowy przystanku.

Coś denerwuje lub przeszkadza w Twoim mieście? Byłaś (-eś) świadkiem ciekawego wydarzenia? Daj nam znać! Czekamy na informacje, zdjęcia i nagrania wideo! Przyślij je na adres [email protected]. Do Twojej dyspozycji są też nasze profile na Facebooku: Mój Reporter Kraków | Kraków Nasze Miasto

- Kontrolerom nie wystarczyły wyjaśnienia, że automat jest nieczynny, a biletu nie zdążyłam skasować, bo nie miałam szans. Co ciekawe, w momencie kontroli okazało się, że biletomat nagle się odblokował - opowiada pasażerka. - Kontrolerzy rzucili kilka cynicznych uwag i nie słuchali moich tłumaczeń.

Pani Anna pobiegła więc do kierowcy. Ten stwierdził, że nie ma wpływu na działanie automatu i nie umie ocenić, czy się blokuje czy nie.

Historia skończyła się dobrze, bowiem po wymianie zdań z kierowcą okazało się, że kontrolerzy już wysiedli. Mimo to Czytelniczka chciała się podzielić z nami swoimi doświadczeniami. Sytuacja ta kosztowała ją sporo nerwów.

- Być może kontrolerzy zdawali sobie sprawę, że nie mają racji. Łapanie ludzi od razu po wejściu do autobusu i niesprawne automaty, które raz są czynne, a potem znowu nieczynne, to dziwne standardy MPK - uważa pasażerka. - Tym razem obyło się bez kary, ale stałoby się pewnie inaczej, gdybym nie miała kilku świadków - dodaje.

Jak mówi rzecznik MPK, trudno się odnieść do tego zdarzenia, bo jest "nietypowe". - Z opisu wynika, że kontroler biletów wziął pod uwagę wyjaśnienie pasażerki i odstąpił od nałożenia opłaty dodatkowej za brak ważnego biletu - zauważa Jarosław Prasoł z MPK. - Tak więc pozostaje nam jedynie przeprosić za zaistniałą sytuację.

MPK obiecuje, że automat biletowy w opisywanym przez Czytelniczkę autobusie zostanie poddany kontroli technicznej.



Codziennie rano najświeższe informacje, zdjęcia i video z regionu. Zapisz się do newslettera!

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Obwodnica Metropolii Trójmiejskiej. Budowa w Żukowie (kwiecień 2024)

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na krakow.naszemiasto.pl Nasze Miasto