"Chciałbym bardzo serdecznie podziękować dyspozytorowi i kierowcy firmy Mobilis, która obsługuje linię 178. Wracałem wczoraj (poniedziałek, 10.06.2013 r.) z centrum tramwajem nr 4. Chciałem się przesiąść na przystanku Stella Sawickiego na autobus linii 178 w kierunku Mistrzejowic. Teoretycznie miałem 4 min na przesiadkę.
Tramwaj miał przyjechać o 22.14, autobus odjechać o 22.18. Niestety, moja "czwórka" złapała 4-5 min opóźnienia, a autobus był punktualnie. Gdy zbliżałem się do przystanku zobaczyłem, że mój autobus 178 już pokonuje skrzyżowanie i wjeżdża w zatokę przystankową. Nie zastanawiając się wybrałem numer dyspozytorni firmy Mobilis.
Bardzo uprzejmy Pan Dyspozytor od razu skontaktował się z kierowcą autobusu 178 i poprosił, aby ten zaczekał te kilkanaście sekund na mnie, który dobiegałem z tramwaju. Autobus musiał poczekać dosłownie pół minuty, albo i mniej, więc dla pasażerów w autobusie było to praktycznie nieodczuwalne, a dla mnie zbawienne, gdyż nie musiałem czekać prawie pół godziny na kolejny kurs.
Razem ze mną skorzystał z uprzejmości Mobilisa jeszcze jeden pasażer. Jeszcze raz bardzo dziękuję dyspozytorowi jak i kierowcy. Bardzo proszę to przekazać gdzie należy, gdyż takie zachowanie w dzisiejszych czasach należy nagłaśniać i gloryfikować." - napisał w liście do nas pan Sergiusz.
Codziennie rano najświeższe informacje, zdjęcia i video z regionu. Zapisz się do newslettera!
Otwarcie sezonu motocyklowego na Jasnej Górze
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?