Nasza Loteria NaM - pasek na kartach artykułów

Jak zwiększyć sprzedaż i pozyskać nowych klientów poprzez marketing internetowy?

materiał partnera

Nastały czasy, kiedy każdy biznes może zarobić na obecności w sieci, wystarczy jedynie odpowiednio zareklamować swoje usługi oraz produkty a nasza marka zyska ogromne ilości nowych klientów. Marketing internetowy stanowi najlepszą odpowiedź na pytanie, czym się zająć, żeby skuteczniej sprzedawać na wirtualnym rynku. Każde przedsiębiorstwo przygotowane do prowadzenia sklepu online może z wielkimi korzyściami zastosować jedną z dwóch prostych metod na zwiększenie bazy konsumentów. Oto i one.

Poznaj SEO i przekonaj się o jego trwałych efektach

Pod względem żywotności skutków kampanii z pewnością najlepszym wyborem będzie dla was SEO, czyli znane wszystkim tradycyjne i organiczne pozycjonowanie stron www . Raz wypromowana tą metodą witryna potrafi trzymać się swojej pozycji w czołówce wyników wyszukiwania przez bardzo długi czas. To natomiast wiąże się z szeregiem oczywistych korzyści dla właściciela firmy – rośnie rozpoznawalność marki a także coraz większe rzesze odwiedzających decydują się na dokonanie zakupu. Cały proces polega na pozwoleniu ekspertom by dostosowali architekturę naszej www oraz jej zawartość do spółki z technicznymi aspektami. Dzięki temu serwis stanie się znacznie bardziej przyjazny dla robotów wyszukiwarki często skanujących strony. Im lepiej wypadnie w rankingach sporządzanych przez algorytmy Google, tym wyżej w wynikach zostanie umieszczona. Ostateczna lokata zaś w prostej linii determinuje sieciowe powodzenie bądź brak sukcesu. Pozycjonowanie dodatkowo jest inicjatywą inbound marketingową najbardziej wartą swojej ceny. Twierdzi specjalista ds. marketingu z agencji afterweb.pl

Zalety skutecznej promocji w Google Adwords

Pozycjonowanie posiada też jednak wady, główną z nich jest konieczność oczekiwania na końcowy efekt i pełne działanie kampanii. Zajęcie topowych pozycji może zająć od trzech do kilku miesięcy, dlatego większość niecierpliwych właścicieli sklepów online decyduje się na inny rodzaj promocji. Chociaż zasady i cele działania linków sponsorowanych Adwords są bardzo podobne do pozycjonowania, cała usługa różni się tym, że za najlepsze pozycje w wynikach wyszukiwania płacimy i dostajemy je już w piętnaście minut od zlecenia akcji w narzędziu Google. Adwords będzie jednak zdobywał dla nas klientów tak długo, jak długo będziemy dysponowali budżetem na ten cel. Jeśli nie opłacimy kampanii, momentalnie znikniemy z wyszukiwań i znajdziemy się na wypracowanej organicznie pozycji. Plusem jednak pozostaje mnogość możliwości rozliczania się oraz sposobów w jakie możemy kształtować naszą akcję promocyjną. Dozwolone jest na przykład zawężanie grupy docelowej, wyświetlanie reklamy tylko o odpowiednich porach oraz płacenie jedynie za kliknięcia w baner – nie zaś za wyświetlenia. Wszystko to czyni z Adwords potężne narzędzie w rękach profesjonalistów.

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Strefa Biznesu: Dlaczego chleb podrożał? Ile zapłacimy za bochenek?

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Wróć na krakow.naszemiasto.pl Nasze Miasto