Nasza Loteria NaM - pasek na kartach artykułów

Clinique otwiera salon w Galerii Krakowskiej w Krakowie

jag/mat. prasowe
W salonie będzie można m.in. skorzystać z  aplikacji stworzonej specjalnie dla Clinique, która pozwala na przeprowadzenie diagnozy skóry w 90 sekund
W salonie będzie można m.in. skorzystać z aplikacji stworzonej specjalnie dla Clinique, która pozwala na przeprowadzenie diagnozy skóry w 90 sekund mat. prasowe
Marka Clinique, światowy lider w branży kosmetycznej, otwiera salon firmowy w Galerii Krakowskiej w Krakowie. Krakowski salon będzie jednym z dwóch flagowych sklepów marki Clinique w Polsce.

Salon Clinique w Galerii Krakowskiej stawia na bogaty asortyment produktów. Marka będzie oferować dopasowany do indywidualnych wymagań klientki sposób obsługi oraz zróżnicowane usługi. Czekać będą m.in. diagnoza potrzeb skóry, dobór odpowiednich dla każdego klienta produktów pielęgnacyjnych, dobór idealnego podkładu, nauka i wykonanie makijażu (np. usługa „Half Face makeup”).

Badania konsumenckie wykazały, że kobiety szukają różnych doświadczeń zakupowych i lubią gdy ten proces dostosowany jest do ich potrzeb, a nawet nastroju; chcą mieć możliwość samodzielnego przeglądania produktów, ale chcą też usług na żądanie. Na tym założeniu oparto koncept krakowskiego salonu Clinique. "Naszym celem jest zapewnienie naszym klientom dopasowanych do ich preferencji usług na najwyższym poziomie oraz innowacyjnego procesu sprzedaży." - informują przedstawiciele marki Clinique na Polskę.

W sklepie firmowym Clinique spotkamy wykwalifikowane konsultantki. Rozpoznamy je po charakterystycznych dla Clinique białych uniformach. Indywidualna konsultacja to dobra alternatywa dla konsumenta, który ma czas i chce by analizę skóry przeprowadził ekspert marki, który następnie dopasowuje rytuał pielęgnacyjny do potrzeb klienta. Model Spersonalizowanej Obsługi Clinique, oferujący analizę skóry oraz dopasowanie produktów pielęgnacyjnych i makijażowych, ma edukować klientki jak dbać o skórę i jak w domu. Doświadczone i specjalnie przeszkolone konsultantki Clinique wyposażone są w unikalne dla Clinique narzędzia, w tym kultowe narzędzie diagnostyczne Clinique i dwustronna lampa diagnostyczna.

Innowacyjne Narzędzie Diagnostyczne Clinique Apple iPad® (Clinique Apple iPad® Skin Diagnostic Tool) to nowy element wspierający sprzedaż stworzony by umożliwić samodzielną analizę skóry dla klientów, którzy mają mniej czasu. Aplikacja stworzona specjalnie dla Clinique pozwala na przeprowadzenie diagnozy skóry w 90 sekund. To pierwsze tak innowacyjne narzędzie w przemyśle kosmetycznym. Oprócz funkcji Diagnostyki Skóry, każde takie narzędzie potrafi skanować kody paskowe produktów i w rezultacie będzie edukować klientów w zakresie wiedzy o danym produkcie, sposobu jego użycia i ceny.

Marka Clinique, znana jest ze swoich przetestowanych alergologicznie, w 100% bezzapachowych produktów do pielęgnacji i makijażu, Idea narodziła się w gabinecie lekarza w 1968 roku. Marka powstała w wyniku współpracy uznanego nowojorskiego dermatologa, doktora Normana Orentreicha, firmy Esteé Lauder Companies, oraz redaktorki Vogue, Carol Philips.

Więcej na stronach:


Codziennie rano najświeższe informacje, zdjęcia i video z regionu. Zapisz się do newslettera!

od 7 lat
Wideo

Wyniki II tury wyborów samorządowych

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na krakow.naszemiasto.pl Nasze Miasto