Automaty często się psują. Ostatnio w tramwaju linii 52 połknęło mi drobne. Kartą nie dało się płacić, więc musiałam jechać bez biletu, ryzykując mandat - opowiada Grażyna Siwik.
Czasem maszyny nie przyjmują też monet. - W ostatnich trzech tygodniach mieliśmy dwa przypadki, w których automat biletowy nie funkcjonował, ponieważ ktoś zablokował go, wkładając zamiast monet inny przedmiot - przyznaje Marek Gancarczyk, rzecznik MPK.
Jeśli trafimy na zepsuty automat, rozwiązaniem jest wyłącznie wyjście z tramwaju lub autobusu. Kiedy jednak pieniądze zostaną „połknięte”, można starać się o ich zwrot.
- Wystarczy tylko zgłosić ten fakt telefonicznie (12 191 50) lub mejlowo - [email protected]. Jeżeli pasażer przekaże nam numer konta bankowego, pieniądze przelewamy na konto - mówi Marek Gancarczyk.
WIDEO: Czy szkolny monitoring rzeczywiście zapewnia dzieciom bezpieczeństwo?
Autor: Dzień Dobry TVN, x-news
Follow https://twitter.com/dziennipolskiOtwarcie sezonu motocyklowego na Jasnej Górze
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?