Nasza Loteria NaM - pasek na kartach artykułów

Automaty biletowe w tramwajach i autobusach się psują, a pasażer ryzykuje

Nicole Makarewicz
Jeśli automat „połknie” monety, można starać się o zwrot pieniędzy
Jeśli automat „połknie” monety, można starać się o zwrot pieniędzy Anna Kaczmarz
W autobusach i tramwajach MPK znajdują się 903 automaty, w około 300 można zapłacić kartą. Cóż z tego, skoro z możliwości kupienia biletu w pojeździe często nie można skorzystać.

Automaty często się psują. Ostatnio w tramwaju linii 52 połknęło mi drobne. Kartą nie dało się płacić, więc musiałam jechać bez biletu, ryzykując mandat - opowiada Grażyna Siwik.

Czasem maszyny nie przyjmują też monet. - W ostatnich trzech tygodniach mieliśmy dwa przypadki, w których automat biletowy nie funkcjonował, ponieważ ktoś zablokował go, wkładając zamiast monet inny przedmiot - przyznaje Marek Gancarczyk, rzecznik MPK.

Jeśli trafimy na zepsuty automat, rozwiązaniem jest wyłącznie wyjście z tramwaju lub autobusu. Kiedy jednak pieniądze zostaną „połknięte”, można starać się o ich zwrot.

- Wystarczy tylko zgłosić ten fakt telefonicznie (12 191 50) lub mejlowo - [email protected]. Jeżeli pasażer przekaże nam numer konta bankowego, pieniądze przelewamy na konto - mówi Marek Gancarczyk.

WIDEO: Czy szkolny monitoring rzeczywiście zapewnia dzieciom bezpieczeństwo?

Autor: Dzień Dobry TVN, x-news

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Otwarcie sezonu motocyklowego na Jasnej Górze

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na krakow.naszemiasto.pl Nasze Miasto